.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيش از ‪ ۹۰۰‬هزار گردشگر از بندرانزلي ديدن كردند

شهردار انزلي از ورود بيش از ‪ ۹۰۰‬هزار گردشگر ازاول تعطيلات نوروز امسال تا روز دوشنبه به اين شهرستان ساحلي زيبا خبر داد.

"بدرالدين بدري" روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت:باتوجه به‌حضور گسترده مسافران، ستاد تسهيلات نوروزي خدمات ويژه‌اي را به گردشگران داخلي و خارجي ارائه مي‌دهد.

وي از مهمترين اقدامات انجام شده توسط شهرداري را احداث كمپينگ ‪۱۰۰‬ غرفه‌اي در پارك ‪ ۱۷‬هكتاري بندرانزلي عنوان كرد.

بدري افزود: ستاد تسهيلات نوروزي براي رفاه مسافران و تعيين محل اقامت آنان با همكاري نيروي انتظامي براي برقراري امنيت و آسايش شهروندان چندين منطقه شامل خيابان پاسداران، خيابان ساحل قو و ميدان كارآموزي را براي احداث چادرهاي مسافران در نظر گرفته است.

وي خاطرنشان كرد:به منظور كاهش ترافيك و تسريع در رفت‌وآمد مسافران، ‪۴۰‬ كيلومتر از خيابان‌هاي اصلي، معابر عمومي و كوچه‌هاي فرعي آسفالت، لكه‌گيري و روكش شده‌است.

بدري ادامه داد : آغاز بهره‌برداري از پل واحدي از ديگر اقدامات شهرداري اين شهرستان است كه در كاهش ترافيك شهري تاثير بسزايي دارد.

وي رنگ‌آميزي جداول و كاشت ‪ ۳۰‬هزار نهال در پارك‌ها و ايجاد فضاي سبز در خيابان‌ها را از جمله اقدامات ديگر براي زيباسازي شهر اعلام كرد.

بدري افزود : شهرداري با جمع‌آوري پنج مرحله‌اي زباله از سطح شهر و همچنين توزيع رايگاه كيسه‌هاي زباله بين مسافران بهداشت و پاكيزگي شهر را تامين مي‌كند.

وي يادآور شد: ستاد تسهيلات نوروزي با برگزاري جشنواره‌هاي فرهنگي ورزشي و تئاتر خياباني تعطيلات پرشوري را براي شهروندان و گردشگران در ايام نوروز ايجاد كرده‌است.

بندر زيباي انزلي در كرانه غربي درياي خزر با ‪ ۱۳۲‬هزار جمعيت سال گذشته پذيراي بيش از دو ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار مسافر بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.